Φορείς και υπηρεσίες όπως το ΕΛΜΕΠΑ καθημερινά διακινούν τεράστιο όγκο πληροφοριών σε μορφή εγγράφων. Οι πληροφορίες αυτές είναι ανάγκη να αρχειοθετούνται συστηματικά και με ασφάλεια και να διανέμονται στα αρμόδια τμήματα προκειμένου να διεκπεραιωθούν.
Στο ΕΛΜΕΠΑ η διαχείριση εγγράφων και διαδικασιών γίνεται ηλεκτρονικά μέσω του συστήματος Πάπυρος. Η ηλεκτρονική διαχείριση εγγράφων παρέχει απλές, εκσυγχρονισμένες, αυτοματοποιημένες, ασφαλείς και γρήγορες διαδικασίες.