Πάπυρος
Φορείς και υπηρεσίες όπως το ΕΛΜΕΠΑ καθημερινά διακινούν τεράστιο όγκο πληροφοριών σε μορφή εγγράφων. Οι πληροφορίες αυτές είναι ανάγκη να αρχειοθετούνται συστηματικά και με ασφάλεια και να διανέμονται στα αρμόδια τμήματα προκειμένου να διεκπεραιωθούν.
Στο ΕΛΜΕΠΑ η διαχείριση εγγράφων και διαδικασιών γίνεται ηλεκτρονικά μέσω του συστήματος Πάπυρος. Η ηλεκτρονική διαχείριση εγγράφων παρέχει απλές, εκσυγχρονισμένες, αυτοματοποιημένες, ασφαλείς και γρήγορες διαδικασίες.
Υποστηριζόμενες Λειτουργίες:
Αρχειοθέτηση Εγγράφων.
Αναζήτηση εγγράφων με διάφορους συνδυασμούς κριτηρίων.
Διαχείριση εκδόσεων όταν επέρχονται αλλαγές στο περιεχόμενο των εγγράφων.
Ηλεκτρονική διακίνηση των εγγράφων με διαδικασία δρομολόγησης.
Δικαίωματα και όροι χρήσης
Δικαίωμα διαχείρισης εγγράφων έχουν εξουσιοδοτημένοι χρήστες των αρμόδιων υπηρεσιών.
Δικαίωμα αναζήτησης στο ΠάπυροςWeb έχουν μόνο εξουσιοδοτημένοι χρήστες του ΕΛΜΕΠΑ.